Znovuzrození

neděle 3. srpna 2014
RYCHLÝ UPDATE


Měla bych začít s tím, proč jsem si dala tak velkou pauzu a nepublikovala ani jeden maličký článek. Blog jsem si založila velmi spontánně s tím, že si nejsem ani trošku jistá, zda je to něco, co opravdu chci dělat, čemu budu věnovat čas. Ukázalo se, že to nebylo ono. Možná je to tím, že se mi protiví moje neprofesionalita, nezkušenost a prosté amatérství, které je dost zřetelně poznat. Celý tenhle blogerský svět jde dost mimo mě a já nemám potuchy na co to vlastně koukám, když se sem přihlásím. 

Něco ve mně mi ale stále připomíná, že sdílet maličkosti z mého života na facebooku mi nestačí. Ráda bych se rozepsala a dala světu svoje názory na různá témata, věci a lidi. Když byste si projeli můj profil na facebooku, tak zjistíte, že je to v podstatě kolekce věcí a lidí, co mám ráda a mezitím takové ty moje skryté myšlenky, které schovávám do statusů a komentářů k nicneříkajícím fotkám...a to jen ze strachu, že dám do toho světa příliš sebe a lidi by to nemuselo zajímat. Protože a jelikož na facebooku přistupujete k uzavřené skupině lidí a máte dost omezený výhled čtenářů a vím, že nejsem jediná, která začíná šířit své myšlenky naprosto mimo svou skupinu, mimo své přátele, ale právě naprosto do neznámého virtuálního světa. Začínám příliš rychle psát svoje myšlenky, aniž by to dávalo nějaký větší smysl. 

Prostě nebyla jsem připravená. I teď jednám velmi impulzivně a nemůžu zaručit, že druhá šance bude lepší. Začínám chápat, že blog nemůže být spontánní záležitost. Chce to dostatek přemýšlení o čem chci psát, o čem bude další článek a věnovat tomu dost času, obzvlášť když půjde o fotografie. Já si totiž vždy vzpomněla až večer a fotit artsy fotky ve večerním světle je dost zajímavý. (a naprosto zbytečný)

Každopádně vrátila jsem se a pár nápadů mám. Před pár dny jsem potřebovala najít recenzi na specifický produkty od jedný značky a nemohla jsem najít nic, od čeho bych se mohla opravdu odpíchnout, čemu bych mohla důvěřovat. To mě dost rozčílilo, protože v dnešním světě, kde je naprosto všechno na internetu, mi přišlo absurdní, že nemůžu najít smysluplnou recenzi na jeden produkt a řekla jsem si "hold to budu muset udělat já". Takže tuším, že jeden z dalších příspěvků bude právě recenze. :)

A jelikož nemám ráda články bez jediné fotky here I am: 

jedna drobnost o mně - rtěnka je pro mně zachránce dobré nálady a čím tmavší, tím lepší

2 komentáře:

Děkuji za Váš čas. :)