TAG - Zpověď blogerky

pondělí 20. října 2014
https://www.etsy.com/listing/201144034/premade-blog-header-package-paint?
zdroj původního obrázku - stačí kliknout
Zdravím všechny,
dneska vám píšu se zahanbenou tváří...ano ano, selhala jsem s nedělním článkem. Všiml si toho někdo? Jezdím domů v podstatě dvakrát do měsíce - jednou k mamce, podruhé k tátovi a zrovna tento víkend byl ten "výjezdový" a k internetu jsem se nedostala. Takže se velmi omlouvám. 

Co pro vás dneska mám? Je to TAG a podle nadpisu jste již zajisté pochopili, že to má co do činění se mnou a s blogem jako takovým. TAGy se pohybují na takové tenké hranici love or hate, protože někdy mohou zaběhnout do celkem všední nudy, ale poslední Memory TAG se vám statisticky líbil, takže proč nezkusit další. 

Nebudeme to prodlužovat, pustíme se do toho. Kdo by se chtěl zúčastnit, může mi napsat s požádáním o nominaci a samozřejmě měl by dodržet pravidla, což je klasicky poděkování blogerovi, který vás nominoval, zodpovězení otázek a nominace někoho dalšího. 

Moc děkuji Natce z blogu purplepineapple za nominaci, vždycky na mě myslí! :) Koukejte k ní taky zavítat! 

1. Kolik času denně trávíš psaním a upravováním článků?

Každý den články nepíšu, každopádně každý den se v podstatě o blog starám, ať jde o statistiky, odpovídání na komentáře nebo jenom o nakukování na ostatní blogy a vstřebáváním nových nápadů. Řekněme tak půl hodiny denně max. 


2. Utrácíš nebo šetříš?

Momentálně určitě šetřím, respektive snažím se vyjít, studentský život je hold jen studentský život. 

3. Kdy je to pro tebe nejjednodušší blogovat?

Nezáleží ani tak na tom, kolik je hodin, spíš na okolí, okolnostech apod. Jednoduše, jestli mám klid nebo ne. :D (Momentálně píšu na bytě, kde se mě G. ptá, kde je na krávě eminentia a S. se mě zoufale snaží donutit, abch se přidala ke každovečernímu žracímu maratonu, takže nic mooc podmínky.)

4. Co ti dělá psaní za počítačem pohodlným?

Jak už jsem zmínila, stačí mi klid. Taky ale dobrá hudba, čaj s mlíkem a pěkný počasí za oknem. :)

5. Jaký je tvůj nejhorší makeupový zlozvyk?

Upřímně si nejsem jistá, zda vůbec dělám něco, co se dá považovat za makeupový prohřešek. Určitě bych se ale měla polepšit a pořídit si víc štětců, ono celkově takovéhle náčiní je u mě bída, kdybyste viděli můj hřebínek na obočí, ó bóže. 

6. Jakým citátem by se měl podle tebe řídit svět?

Kvůli téhle otázce jsem tento TAG odkládala, protože jsem čekala, jaká moudra se mi ještě vybaví, ale nakonec jsem skončila u toho prvního, co mě napadlo. Be yourself = Buď sám sebou. Protože od toho se vše odvíjí. 

7. Jak dlouho ti trvá, než se vypravíš ven?

Když mám jenom deset minut, tak deset minut, když mám třeba čas tři hodiny, tak klidně tři hodiny. Poslední dobou se ale i učím, že není nutné chodit všude namalovaná a že je to vlastně celkem osvobozující se na to prostě jednou vykašlat. 

8. Kdo je tvůj oblíbený/á bloger/ka?

Popravdě v české blogové scéně jsem nováček nejenom jako blogerka, ale i jako čtenář, takže moc českých oblíbenců nemám. S čistým svědomím vám ale doporučuji Vivi. Z té cizí scény stoprocentně Zoella a  milovala jsem taky Iddu van Munster. Tady bych se ale mohla rozepsat o mnohem víc, takže koho by zajímaly další tipy, může mi napsat do komentářů. 

9. Který bloger by si zasloužil více čtenářů než má?

Zde jsem si relativně jistá a ihned píšu FLAMMEL FIVE, blog naší slovenské sousedky Nely, u které můžete vidět, že vkládá do každého článku obrovský kus práce, její fotky jsou dechberoucí, i když se jedná jen o domácí müsli. A jako další bych vám ráda představila Jarku a její blog Nevšední všednosti, protože ta to má prostě v ruce a psát umí (a to v blogový atmosféře bohužel málokdo). 

10. Na co se nejvíc těšíš v příštím roce?

Já především doufám, že se dočkám pocitu, že jsem zdárně zdolala první ročník veteriny a to ostatní? Až to přijde, tak to přijde, prostě se těším. :)

11. Jak dlouho ti trvá připravit příspěvek?

No, hoodně záleží, jaký příspěvek to je. Takovýhle TAG mi může trvat třeba hodinu, pokud ale dělám recenzi, může to trvat třeba i týden, protože si práci rozkouskovávám - jeden den fotím, další den vybírám, popřípadě upravuji fotky, třetí den napíšu jeden produkt, další druhý a tak dále a tak dále. 

12. Co máš právě na sobě?

Sice nevím, jak se sem mohla takováhle otázka zatoulat, ale nu dobrá. Samozřejmě že TEPLÁKY! 

13. Na co si ve svém životě nejvíc hrdá?

Asi bych to měla vztáhnout na nějaké důležité životní milníky, haha. Budu se opakovat a hádáte dobře, ano, je to veterina. Opět. Zase. Pardoon. Dál asi tandemový seskok v patnácti letech - dneska docela čumim, že jsem se tehdy vlastně vůbec nebála. A celkově? Nevzdávám se a věřím v lepší zítřky. 

Co zajímavého mi napíšete o sobě vy? :)

Dále nominuji:

Míšu - http://tisicezivotu.blogspot.cz/
Jaruš - http://nevsedni-vsednosti.blogspot.cz/
Nelu - http://nelajuricova.blogspot.cz/
Mishu - http://mishughetaphotodiary.blogspot.cz/
Terku - http://mujblondblog.blogspot.cz/

A klasicky jedno selfiečko, abyste věděli, ke komu to kecáníčko patří: 


Mějte se krásně a běžte se proběhnout listím!

:)

10 komentářů:

  1. Moc příjemné počtení. Držím palce, ať veterinu dotáhneš do konce a stále věříš v lepší zítřky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju ti moc za nominaci a odkázání na článek, ráda jsem si ho přečetla :-) Jen si nejsem jistá, jestli v tagu budu pokračovat, protože podobné otázky jsem na blogu vypisovala, ale třeba se k němu dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti děkuju, že jsi sem zavítala! :) A neboj, chápu to. :)

      Vymazat
  3. Budu stručná, ale výstižná, když napíšu, že jsi naše ZLATÍČKO. :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pro mě čest, že ty se vůbec zaobíráš mým blogem! :))) A za takový komentář...no kdo by nebyl rád! :)

      Vymazat
  4. Super, skvěle se to čte, děkuju, že si tag napsala:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas. :)