Recenze: Intenzivní hydratační gelový krém (Triple Active Fresh) od L´ORÉAL

pondělí 15. června 2015

Zdravím mé milé čtenáře, jak se v tomhle ušmouraném pondělním odpoledne máte? 

Dnes jsem si vás sem pozvala k debatě o intenzivním hydratačním gelovém krému od L´oréal Paris. V posledním článku jsem se tak nějak opírala o péči o pleť a řekla jsem si, že je víc než vhodné vám dát i nějaké konkrétní tipy a produkty, které pomáhají mně. 
Navíc si myslím, že právě tento krém je skvělý pro horké letní dny, takže to vše krásně pasuje dohromady.

Krém jsem koupila ve výprodeji v Tetě a zmiňovala jsem se o něm již v Dubnových nákupech, takže krém nepoužívám jenom týden, ale skoro dva měsíce a tím pádem můžete čekat jenom upřímné a podložené názory. 

Začala bych obalem, protože to je to první, co vidíte. Krém koupíte zabalený v krabičce a samotný obsah je ve skleněné dózičce (50 ml), uzavřen víčkem z tvrdého plastu. Oceňuji i takovéto malé mini/mezi plastové víčko, které zabraňuje přesunu krému na víčko hlavní. Vzhledem k tomu, že se často přemisťuji z místa na místo, jezdím vlakem a autobusem několikrát do měsíce, je to na cestování ideální vychytávka. Samozřejmě na nějaký batůžkový výlet to není obal zrovna nejvhodnější, protože je poměrně dost těžký a celkem i velký. 


Co nám krém slibuje a pro jakou pleť je určený? Přestože jsem na internetu z recenzí vyčetla, že většinou byly starší verze na normální a smíšenou pleť, já mám zrovna verzi, která je pro suchou a citlivou pleť. Krém se jmenuje Triple Active Fresh, protože slibuje hned tři věci - 1. hydratuje, 2. rozjasňuje a za 3. osvěžuje. 
1. Hydratace - Krém by měl obsahovat aktivní složky, které pomáhají pleti lépe udržovat vodu a tím pádem pomáhat jí v její hydrataci. 
2. Rozjasnění - Složení je obohacené o vitamíny CG, B5, E a o minerály jako vápník a hořčík. To by mělo zanechat pleť více projasněnou a oživenou. 
3. Osvěžení - Nová gelovo-krémová textura slibuje výraznější pocit svěží pleti. 
A co mě zaujalo je fakt, že můžete krém používat jak ráno, tak i večer. 

Chtěla jsem se zaměřit na složení, ale já hlupák nechala krabičku od krému v Brně a na internetu je to očividně nedohledatelné, našla jsem pouze tento odkaz, který by mohl být pravdivý, ale také nemusí být. Já mám totiž pocit, že něco mě tam nepříjemně překvapilo, proto jsem o tom chtěla napsat, ale bohužel momentálně vám to říci nemůžu. Pokud vás to ale zajímá, zkusím to zpětně dohledat a uvést v komentářích. Každopádně by mě samotnou hrozně zajímalo, zda to má v sobě nějaké SPF nebo UV filtry, protože všude je to napsáno jinak.


Vůně je velmi specifická, určitě to není pro lidi, kteří nemají rádi parfemované výrobky. Mně to připomíná meruňkový kompot, nemůžu si pomoct. :D I samotný krém má takovou lehčí nameruňkovatělou barvu. Je to poměrně silná parfemace, ale pro mě je to například moc příjemná vůně, takže mě to nijak neobtěžuje. 

Formula je zaručeně jedinečná, protože gelová textura je zde vážně lehce rozpoznatelná. Těžko se to k něčemu přirovnává, je to doopravdy, jak když smícháte gel s krémem. Krém se velmi snadno rozprostírá a opravdu rychle se vsakuje, řekněme, že když si po dvou minutách  pohladíte obličej, cítíte jen hladký hydratační film. Zjistila jsem ale, že je to i tak trochu problém, protože krému spotřebujete více. Jak se krém rychle vstřebává, nemůžete ho rozmazat do dalších částí obličeje. 


Trochu mě mrzí, že není k oční oblasti víc přátelský. Když ho totiž nanesu blízko k očím, všimla jsem si, že po chvíli se mi zalijí a začnou mě lehce pálit. Není to nic drastického nebo nepříjemného, nemám žádné pnutí v pleti apod., ale příjemné to určitě není. Takže předpokládám, že označení pro citlivou pleť by mohlo dělat trochu problémy. Já sama ji totiž nemám, takže tuhle charakteristiku nemůžu víc posoudit. 

Pokud bych měla vše shrnout....pravděpodobně si krém znovu nekoupím, zas tolik mě nenadchnul a upřímně stále hledám ten svůj svatý grál denních krémů, protože zatím jsem se pouze setkala s krémy, které mi nevadí, ale vyloženě mi ničím nepřispívají. Tak bych asi popsala i tuhle gelovou originalitu. Každopádně jsem s ním spokojená, určitě jsem ráda, že jsem si ho pořídila na léto a ne na zimu, protože svým lehkým složením je určitě vhodnější na teplo. Mohla bych souhlasit i s rozjasněním a hydratací, ale tím osvěžením si nejsem úplně jistá (nevím ani, co si pod tím pojmem představit). 
Proto čtyři hvězdičky z pěti. 


Jaký krém bych si podle vás měla koupit potom? Potřebovala bych takový, po kterém se mi nezhorší akné, co mi zmenší póry a sjednotí kvalitu pleti (přestože nemám suchou pleť, loupe se mi často kůže na čele a přesto ho mám obvykle mastné). Jaký používáte vy? Budu vděčná za vaše tipy! :)

Mějte se krásně a mažte se! 

:)

4 komentáře:

  1. Za mě má palec nahoru Mixa. Na chvilku jsem jejich výrobky přestala používat a katastrofa. Teď se zase vše vrací k normálu...

    OdpovědětVymazat
  2. Mojej babine som našla taký skvelý krém, no žiaľ neviem akej bol značky, ale hodne sa výzorovo podobal na tento od Loreálu, vďaka za tip a recenziu! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas. :)