Produkty na vlny - recenze

neděle 28. ledna 2018

Jsem z toho nějaká nesvá, mám tu pro vás moji první spolupráci a doufám, že si tím u vás nějak nepohorším. 

S webem pro-vlasy.cz jsme se domluvili, že mi pošlou balíček produktů na míru, což znamená, že já jim popsala, jaké mám vlasy a co bych očekávala a oni mi poslali dle svého úsudku balíček.

Balíček, který se skládal ze:
  1. Šamponu Matrix Total Results Curl Please
  2. Kondicionéru Matrix Total Results Curl Please
  3. Pěny Wella Professionals Enrich Bouncy Foam
  4. Olejíčku Revlon Orofluido Elixir
Vše jsem přes měsíc používala a zkoušela, takže tady je má upřímná recenze. :)

1. Šampon 



Tento šampon nenadchne, ani neurazí. Upřímně nevím, jestli vůbec existuje šampon, ze kterýho byste si sedli na zadek a kupovali ho pořád dokola, já takový teda ještě nenašla. 

  • Balení: Moc se mi líbí - přesně do ruky, žádné divoké křivky, kvůli kterým vám šampon ve sprše vypadne a pocáká všechny dlaždičky. 
  • Vůně: Velmi zvláštní, připomíná mi pánskou - je svěží, ale lehce "chemická".
  • Co slibuje: Šampon patří do řady Anti-Frizz, měl by definovat každou jednotlivou loknu, posilovat vlasová vlákna a co mě překvapilo - "silikony dodávají brilantní lesk". Kdo dneska dělá reklamu na tom, že jejich produkt obsahuje silikony? :D 
  • Jak funguje u mě: Pění báječně, po umytí máte pocit opravdu čistých vlasů a možná tam vidím i lepší definici vln než u šamponů, které na vlnité vlasy nejsou. Na druhou stranu nic speciálního to není a nemám důvod ho znovu koupit. 

2. Kondicionér

Tím jsem byla trochu zklamaná, hlavně proto, že jsem paní do mailu psala, že zrovna tento kondicionér už jsem v minulosti měla a spokojená jsem s ním nebyla. 

  • Balení: stejné jako u šamponu
  • Vůně: stejné jako u šamponu
  • Co slibuje: Kondicionér by měl stejně jako šampon obsahovat tři základní ingredience - jojobový olej pro hydrataci a definic vln, pšeničné proteiny na posílení a uhlazení vlasů a kationické agenty (?), které rozvedou vlhkost po celém vlasovém vláknu. Plus ty silikony. 
  • Jak funguje u mě: Nebyla jsem s ním tehdy spokojená pro to, že jsem zkrátka neviděla žádný veliký rozdíl mezi obyčejným kondicionérem a tímhle na vlnité vlasy. Prostě bych si ho nekoupila znovu. Oceňuji ale, že ho člověk nespotřebuje takové množství jako u přírodnějších verzí. Je možné, že ve spolupráci se šamponem opravdu lépe tvarují vlny, ale o nějaké extra výživě se moc mluvit nedá. 

3. Pěna 


S pěnou jsem nejvíc spokojená. Přijde mi, že opravdu něco dělá a že po ní vidím změnu. 
  • Balení: obyčejné, vyhovující, s dávkovací pumpičkou
  • Vůně: příjemná, taková typicky "kadeřnická"
  • Co slibuje: Vlasy by měla vyživovat, chránit a zároveň definovat vlny. Dále slibuje redukci krepatění a nežádoucího poletování vlasů. 
  • Jak funguje u mě: Měla jsem dřív problém, že přestože mám vlnité vlasy, vlny jsem měla pěkné třeba dva dny po umytí a potom už začaly vahou padat a bylo z toho takové vlnité nic. Ne že bych chtěla prstýnky jako z kulmy, ale přála jsem si, abych měla vlny delší dobu. A to si myslím, že tahle pěna pěkně splňuje. Na druhou stranu možná mi víc dredatí vlasy, ale to je asi tím, že jsem produkty zkoušela ve zkouškovém, kdy jsem žila v drdolu přes den i v noci. :D 
4. Olejíček




Myslela jsem si, že bude zlatým hřebem večera, to nejlepší nakonec. 
  • Balení: Skleněná lahvička působí skoro luxusně a designem mi opravdu připomíná mnohem dražší kousek, bohužel po otevření plastového víčka vás doslova čeká jen díra. Nemá to žádné kapátko, ani pumpičku a nezbývá vám nic jiného, než si doslova vylít olej na dlaň a nějak opatrně zase zavřít lahvičku, abyste nezamastili vše kolem. Nad tím vážně kroutím hlavou. 
  • Vůně: Olejíček má naprosto úžasnou, svádivou vůni a připomíná mi med (a to jinak smrad medu fakt nemusím! :D), dovolenou, Sluníčko, exotiku, no prostě jen to dobré!
  • Co slibuje: Tento "pěstící elixír" má dodávat vlasům hebkost, lehkost a zároveň sílu. 
  • Jak funguje u mě: Na to, jak jsem nadšená z jeho vůně, nejsem moc nadšená z jeho vlastností. Možná, že chybuju už hned v začátku, když tento tekutý elixír označuju za olejíček a tak od něho očekávám nemožné. Každopádně jeho řídká konzistence spíš způsobuje, že se mi při vmasírování oleje do vlasů vpije všechno do dlaní - ty jsou sice pěkné vláčné, ale na vlasech nezůstane skoro nic. A pokud chci vidět výsledky, musím ho vyplácat opravdu hodně a ani potom to není žádná sláva. Pravdou také je, že ho používám především na suché vlasy a nedala jsem mu šanci se předvést u mokrých, možná že tam má větší sílu. Zatím ale dobrý jen jako parfém na vlasy. :D 

Tak to bychom měli. Doufám, že pro mé vlnité a kudrnaté spoluvlasatice to byl článek nápomocný a dostatečně informativní! :) 


Teď už mi zbývá jen se zeptat, co byste mi doporučili vy? Přemýšlím, že přejdu buď úplně na přírodní vlasovou péči nebo naopak zkusím nějakej luxus, co mi zruinuje peněženku. A pokud tu mám nějaké Brněnky, jakého mi doporučíte kadeřníka na vlnité vlasy? Prosím, prosím! 

Mějte se krásně. 

:)

3 komentáře:

  1. Mám (asi) podobný typ vlasů a zatím jsem velmi spokojena s mytím pouze kondicionérem (ne každému to funguje, ale tady se dá najít dlouhá diskuze: http://dlouhevlasy.cz/phpbb/viewtopic.php?t=1338&postdays=0&postorder=asc&start=0).
    Nebo pak taky kupovaný nálev z kořene lopuchu a sušené kopřivy.
    Případně mám dobré zkušenosti i s přípravky obsahujícími hennu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, moc a moc ti děkuji za tipy! Podívám se na všechno! :)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas. :)