10 náhodných faktů o mně

úterý 16. září 2014
Já osobně mám velmi ráda články s těmito random facts, protože mi přijde, že právě přes maličkosti toho člověka lépe poznáte. Připomíná mi to i film Amelie z Montmartru, kdy v úvodních scénách vypravěč povídá o věcech, co má Amelie ráda a co ne. Víte, co myslím? Amelie se v kině rádá otáčí a pozoruje ostatní diváky, těší ji nořit ruku hluboko do pytle luštěnin a rozbít krustičku karamelu špičkou lžičky.
I v youtuberském světě se táhnou různé TAGy jako 50 facts about me apod. a já je mám vážně ráda. 

Takže nebudeme prodlužovat úvody a tady jsou fakta o mně: 

  1. Jsem posedlá vytrháváním obočí. Ne, vážně. :D Ať už to zní jakkoliv směšně, já jsem schopná pozorovat si obočí každý den a pinzeta je moje nejlepší kamarádka. Asi by mě popadl amok, kdyby se někam ztratila. 
  2. Nesnáším posmrkávání. Jakože opravdu opravdicky nesnáším. Asi bych podala kapesník snad úplně každému, jen aby přestal. 
  3. Ujíždím na Disneyho pohádkách.
  4. Špatně se mi usíná v pokoji, kde spí ještě někdo další, protože mě hrozně ruší dýchání dalšího člověka. 
  5. Miluju Star Wars. Nemohla bych se považovat za nějakýho geeka, který zná každičký detail o každé postavě, ale zbožňuji je a viděla jsem je už nespočetněkrát. 
  6. Stoprocentně nejsem ranní ptáče. Potřebuji minimálně hodinu po probuzení s nikým nemluvit, jinak je velká jistota, že budu protivná celý den. 
  7. Skoro devět let jsem dělala aerobik.
  8. Něco ve mně má sílu přimět lidi, aby se mi svěřovali...a to i ty úplně cizí, které vidím poprvé v životě. Mám už několik zvláštních historek, co jsem se kdy dozvěděla. :D
  9. Jedno z mých nejoblíbenějších zvířat je nosál červený. 
  10. Mám hrozně ráda mlhu. 

Abyste si dokázali fakta spojit s obličejem, hodím sem zrovna mojí aktuální facebookovou profilovku: 




Určitě to není poslední článek tohoto rázu, mám pocit, že mám nadmíru zvláštností a různých zvyků, které by mohly celkem pobavit. Taky se v blízké době můžete těšit na Memory TAG. Ale jak jste na tom vy? Jsme si v něčem podobní? Napište mi vaše 3 maličkosti, které vám přijdou něčím zvláštní. 


Mějte se krásně a užívejte posledního sluníčka!

:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas. :)