Wishlist for Christmas

středa 19. listopadu 2014

Zdravím u bonusového článku! Dnes vás seznámím s některými dárky, které bych moc ráda našla pod stromečkem. Pokud někdo zná Vivi a její kouzelný blog plný krásných drobností a především dobré nálady, všimne si možná určitých podobností. A nebude to náhoda, protože já Viviny seznamy maličkostí ze srdce zbožňuji a vždy mě to nutí také jeden stvořit. Proto otevřeně přiznávám, že se velmi nechávám inspirovat (a prosím, není opravdu nutné to brát jako kopírku). Navíc, kdy jindy stvořit wishlist než před vánočními svátky? Pusťme se tedy do toho:

1. Taštička na poklady
Kdo již četl článek o mé oblíbené youtuberce Zoe Sugg, bude vědět, že právě Zoe aka Zoella má svoji vlastní beauty kolekci, kde právě můžete nalézt tuhle ikonickou kosmetickou taštičku. A když bych měla jít s pravdou ven, není to vlastně ani o tom, že nějakou novou potřebuji, ale bude mi dělat hroznou radost, když budu vlastnit něco, co právě Zoe vytvořila. Navíc se vám můžu pochlubit, že ji mám už celkem jistou, protože kamarádka, která momentálně žije v Anglii jako au-pairka, mi ji přiveze! :)


Jak mě difuzér v Brně chybí, to byste nevěřili. Nemám tam totiž ani fén, ani žehličku, natož difuzér...a jestli je něco, co dělá mé vlasy ještě většími, vlnitějšími...no prostě z nich doslova udělá tu krásnou hřívu...tak je to difuzér. Řekněme, že nechávat vlasy stále schnout, není úplně to ořechové. 

Už si ani nevzpomínám, jak jsem na ten film...a následně i knížku narazila, ale jsem za to neskutečně vděčná. Stoprocentně se totiž řadí k mým nejoblíbenějším, vlastně bych o tom někdy mohla napsat i článek, co? The Perks of Being a Wallflower je totiž neuvěřitelně silná duševní knížka, která je podaná tak lehkým a humorným stylem, že si vás po prvních stránkách získá. 

Kokosový olej je zázrak všech zázraků, protože ozdraví nejenom vaše vlasy, ale i pleť a dokonce i vaši kuchyň! Já s ním plánuji především dlouhotrvající vyživující masky, po kterých se moje vlasy budou lesknout jako z reklamy! Mám ale celkem černé svědomí kvůli orangutanům v Indonésii, snad kvůli mě zrovna nepřijdou o další prales. Musím udělat pořádnej research!

Už jsem to někde psala, chemie mi není cizí a díky některým seminárním pracím, které jsem na střední dělala, dneska vím, že antiperspiranty a deodoranty jsou ty největší s.....echm....humusy pro naši pleť, pro naše zdraví, ale i pro zdraví ostatních. Byla jsem velmi překvapená, že se dělají i přírodní deodoranty a hodlám jeden vyzkoušet!

Sice jsem se do wishlistu vyzbrojila luxusní lampou, ale tatínkovi bylo již oznámeno, že opravdu nedoufám, že mi budou pořizovat lampičku za dva tisíce. :D Proč se ale tady nerozšoupnout, že? Upřímně mi bude stačit úplně obyčejná lampička se žárovkou s denním světlem. Proč? Jednoduše pro lepší blogové fotky (taky je zbytečný si furt kazit oči v tý naší brněnský kryptě). 

Tenhle štětec od elfu mě jednou přivede do hrobu. Já vždycky čekám jako idot, až ten štětec naskladněj, potom ho naskladněj, já nemám peníze a když peníze mám, tak zas nemají štětec. Snad teda ale jednou, jednou! 

Vracím se k prvnímu bodu, protože i tato kniha je dílem Zoelly. To snad chápete, že její knihu si už opravdu nemohu nechat ujít! A stejně jako s taštičkou už vím, že v průběhu prosince ke mně stoprocentně doputuje! :)

9. Duše v listech
Kniha, která by zaujala asi tak jednoho z deseti, ale já ji...bez jakéhokoliv přehánění...miluji. Kniha skoro bez děje, kde jsou stránky naopak zaplněné dlouhými popisy emocí, citů, myšlenek. Přesně ty důvody, proč já si zamilovávám knihy. Je i dost možné, že právě Ženy milující by získali druhou příčku hned po Utrpení mladého Werthera, což je moje nejoblíbenější knížka ever ever. 

Fotka není jen nahodilým zájmem, který se objevil se začátkem mého blogu, to vás hned na začátku vyvádím z omylu. Nejsem profík a nejsem zběhlá, ale vždy mě to zajímalo. Sleduji práce některých fotografů, ráda fotím a ráda experimentuju, ale jsem stále veelký amatér a ráda bych se zlepšila i po technické stránce. Na tuhle knihu jsem na netu narazila spíš jen tak náhodně, instrukce pro mamku ale zněly jasně - musí to být na úrovni, ale musíš tomu rozumět. 

Jak se vám můj wishlist líbil? Chtěli byste z něho také něco? Co máte ve vašem vysněném seznamu dárků vy?

Mějte se krásně a popusťe uzdu fantazii!

:)


11 komentářů:

  1. Krásný wishlist, ten přírodní deodorant, je pro mě novinka:) Ten bych chtěla vyzkoušet:)
    Ta taštička od Zoe je krásná, tu bych taky chtěla:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ho pod stromečkem najdu, tak nejspíš udělám recenzi, máš se na co těšit! :)

      Vymazat
  2. pekný wishlist;)
    http://mimlovee.blogspot.sk/ pozývam ťa do GA

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný wishlist můžeš porovnat taky jsem ho už psala :)
    http://majdahlavackova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji, ať se všechny přání a ano, Zoella je super! :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. tú kapsičku na kozmetiku od Zoelly by som brala aj ja :)

    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ní moc zvědavá, protože si vůbec neumim představit, jak je vlastně velká. :D

      Vymazat
  6. Ahoj Anetko, musím uznat, že tvoje vánoční přání jsou excelentní a budu Ti přát, aby Ježíšek vůbec na nic ze seznamu nezapomněl. ;) Ani nevím, co obdivovat dřív. Můžu všechno najednou? ;) A jak asi tušíš, moc mě potěšilo, že jsem Ti byla při vytváření wishlistu malou inspirací, to je superparádní. ;)
    Měj se krásně a těším se, až tu taštičku od Zoelly a vůbec všechno uvidíme "naživo" - asi po Vánocích, viď? ;)
    Pa pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když sem přijdeš, můj blog se hnedka rozzáří o jednu duhu navíc. :) Stále si říkám, čím jsem si to já zasloužila. :D Navíc nezapomínej, že jsi velkou inspirací, určitě ne malou. :) A jelikož vidím, že taštička od Zoelly se líbí lidem nejvíc, určitě se objeví v nějakém článku. :)
      Tak já už jdu stalkovat tvůj blog, paa

      Vymazat

Děkuji za Váš čas. :)